IPA Tidsregistrering
5,-
pr kollega / mdr.
Overhold EUR Reglerne med IPA Tidsregistrering
Tidsregistrering er i dag lovpligtig. Det er derfor nødvendigt at sikre sig præcis tidsregistrering. Hvis du stadig bruger manuelle processer eller Excel-ark til at holde styr på arbejdstiden, så er det på tide at tage skridtet videre.
Bruger du IPA Staff i dag, så er du i gang med et klik med en mus. Anvender du ikke IPA Staff, så kan være i drift på 30 minutter. Tag fat i os og prøv systemet gratis i 30 dage,
Eksisterende regler fra arbejdstidsdirektivet:
- 48-timers reglen: Medarbejdere må ikke arbejde mere end 48 timer om ugen i gennemsnit inden for en hvilken som helst periode af fire kalendermåneder. Højesteret fastslog i 2017, at medarbejderen som udgangspunkt har krav på 25.000 kr. i godtgørelse, hvis det overskrides.
- 11-timers reglen: Medarbejdere skal have 11 sammenhængende hviletimer indenfor 24 timer. Medarbejdere må altså maksimalt arbejde 13 timer i streg.
- Medarbejdere har krav på en ugentlig fridag
De nyere regler fra arbejdstidsdirektivet:
- Registrering. Virksomheder i EU’s medlemslande, herunder danske virksomheder, skal have et system til at registrere arbejdstid på et nøjagtigt og pålideligt grundlag.
- Håndhæve. Alle medarbejdere i medlemslandene skal have mulighed for at håndhæve deres ret til maksimal arbejdstid og hvileperioder.
- Kontrol. Systemet skal være tilgængeligt for kontrolindsatser for at sikre, at kravene i direktivet overholdes.
Registrering
Arbejdstid
The Basics. Medarbejderen registrerer den samlede arbejdstid for dagen.
Ind / ud
Tidsregistrering
Præcis registrering. Stempel ind og ud også med aktiviteter.
Fravær & Ferie
Registrering
Ferieanmodning og generel registrering af ferie og andet fravær.
Dashboard
Tid – fravær
Dashboards. Brug IPA HR-InSights til at skabe grafisk overblik.
Lad medarbejderne holde styr på arbejdstiden
PÅ VEJ MOD EN ORGANISATION I BALANCE
De fleste virksomheder bruger først og fremmest IPA tidsregistrering til at give medarbejderne den lovpligtige tidsregistrering. Det vil sige, at medarbejderne holder styr på den tid de arbejder. Dernæst kan systemet udvides til også at håndtere ferieanmodninger og generelt fravær.
Det skal helst foregå med minimalt besvær og tidsforbrug, og gerne på farten.
Skab overblik
Skab overblik
BRUG ALLE MEDARBEJDERDATA AKTIVT
Når medarbejderne registrerer deres tid, giver det mulighed for at anvende denne information til at skabe klarhed over, hvad tiden i organisation anvendes til. Få svar på hvor meget fravær, der er i organisationen, på hvilke tidspunkter, og brug denne information aktivt.


Registrer tid på opgavetyper
Registrer tid på opgavetyper
BIG DATA - EN MULIGHED
Hvor sker værdikabelsen i organisationen? Bruges der for meget tid på opgaver, der kan forenkles eller automatiseres?
Registrer tiden på farten
Registrer tiden på farten
Sæt dine medarbejdere fri og lad dem registrere deres tid, der hvor de er, og på de enheder, de arbejder med.
