2/12-2025

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

6/1-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

3/2-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

3/3-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

7/4-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

5/5-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

2/6-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

7/7-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

7/7-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

4/8-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

1/9-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

6/10-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

3/11-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter

1/12-2026

08:00 – 10:00

Kursus 1: Opsætning og tilpasning af STAFF, samt modulet STAFF SYSTEM

Modul 1: Import af medarbejderdata

For at komme godt i gang med Staff er det vigtigt at få dine medarbejderdata importeret korrekt. Dette kan ske via følgende metoder:

  • Excel-upload: Upload en fil med medarbejderdata i det korrekte format.
  • Flow fra Cockpit: Staff kan synkronisere data fra eksterne HR-systemer, så opdateringer sker automatisk.
  • Manuel indtastning: Ved få medarbejdere kan oplysninger tilføjes individuelt.

Ved importen kan du definere, hvilke datafelter der skal inkluderes, såsom stilling, afdeling, ansættelsesdato, kontaktoplysninger og specifikke HR-målinger

Modul 2: Tildeling af roller & Rettigheder

For at sikre korrekt adgangsstyring kan du tildele roller til brugere baseret på deres funktion:

  • Administrator: Har fuld adgang til opsætning og data.
  • HR-medarbejder: Kan håndtere ansættelser, fravær og udvikling.
  • Ledere: Får adgang til deres teams oplysninger, herunder MUS-samtaler og performance-data.
  • Medarbejdere: Kan se og redigere egne oplysninger samt deltage i udviklingsforløb.

Roller kan tilpasses, så du styrer, hvem der har adgang til hvilke moduler og funktioner.

Modul 3: Valg af moduler og widgets:

Når medarbejderdata er på plads, kan du begynde at tilpasse systemet, så det passer til din organisation.

Staff tilbyder en række standardmoduler og widgets, der kan aktiveres efter behov. Du kan vælge mellem:

  • HR-core-moduler: Stamdata, , løn, dokumenter, kontrakter mv.
  • Tilvalgsmoduler
    • System: Tidregistrering, Whistle Blower, HR-Insights etc
    • Tilknytningsmoduler: MUS, LUS, GRUS etc
    • Trivselsmoduler: Flow, Stress, Early Stress Warning

Modul 4: Tilføjelse af brugerdefinerede felter

For at få mest muligt ud af Staff kan du oprette dine egne felter, der passer til jeres HR-processer.

Modul 5: Gennemgang af tilkøbs modulet System

  • Insights
  • Tidsregistrering
  • APV
  • WhistleBlower
  • ATS (rekrutteringsportal)

11:00 – 12:00

Kursus 2: Opsætning af TRIVSEL

Modul 1: Overblik over Trivsels modulet

Modul 2: Opsætning

  • Loyality (eNPS)
  • Trivsel (WHO-5 & IPA-10)
  • Stress (Perceived stress Scale)
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 4: Opsætning

  • Early Stress Warning

Modul 5: Gode råd

  • Information til medarbejdere før / under / efter

13:00 – 14:00

Kursus 3: Opsætning af TILKNYTNING

Modul 1: Overblik over Tilknytnings modulet

Modul 2: Opsætning

  • MUS
  • LUS
  • GRUS
  • Flow
  • Egen Tilpasning

Modul 3: Gode råd

  • Resultater
  • Information til medarbejdere før / under / efter